lørdag 1. september 2012

Forumstreff del 2.

Jeg var kommet til Kjersti og Rolf Hagens hage. Det tok jeg maaaange bilder, så jeg må vise noen flere:
                               Bina, Maritfri, Ingrid E og Sigrid.
                           Så mange, flotte Dahlia på en gang da gitt!
                    På gårdsplassen hadde de mange krukker med forskjellige pelargonia.
                            Denne skulle jeg gjerne hatt!
                 Morsom velkomst.
Denne klematisen var det mange, inkludert meg selv, som forelska seg i: Queen Mother.
I steinbedskråninga måtte man ha øynene med seg. Over alt var det små planter eller tøffe figurer, som denne firfisla.

Lørdagskvelden kom og vi pynta oss for festmiddagen. Desverre hadde jeg bare mobilkamera med, som ikke tar noe særlige bilder innendørs, der har jeg ikke noe som er verd å vise frem. Men kvelden bli trivelg åkke som. God mat, hyggelig prat og Smilende fjes over alt. Bina leste opp en artikkel fra lokalavisa på Hamar hadde skrevet. De hadde snakka med Gøril angående Staudeklubben Miøsen, Plantemarkedet på Gillund og Forumstreffet. Artiklen var ubeskrivelig godt og morsomt skrevet, så latterbrølene rulla under middagen.( Denne artiklen håper jeg noen kan legge inn på Hagegals hjemme side!)  Lørdagen ble avslutta, ikke så veldig sent, i baren. vi skulle jo opp i rett tid for flere hageopplevelser dagen etter..




2 kommentarer:

Ranten sa...

Takk for sist! Koselig å lese om, og se bilder fra treffet! Jeg har også endel bilder, men har ikke helt rukket over å sortere enda. Gleder meg til fortsettelsen! Marit

MarJE sa...

Ser ut som det har vore ei kjekt treff!!! Kjekt å få sjå bileta dine:)